0

Fantastiske eksklusive nicheparfumer til kvinder

(10 produkter)

Juliette has a gun er et internationalt anerkendt parfumebrand til kvinder af den franske, selvlærte parfumør Romano Ricci. Romano er oldebarn af Nina Ricci og barnebarn af Robert Ricci. Med Juliette has a gun ønsker parfumøren at kombinere de traditionelle værdier fra parfumebranchen med et moderne, feministisk twist.  og specielt ønsker han at imødekomme den moderne kvindes paradox: Splittelsen mellem en længsel efter romantik og en trang til selvstændighed.

Sortér efter:

Juliette has a gun, Not a parfum 50 ml.

650,00 kr.

Juliette has a gun, Not a parfum 100ml.

850,00 kr.

Juliette has a gun, Anyway 50 ml.

650,00 kr.

Juliette has a gun, Anyway 100 ml.

850,00 kr.

Juliette has a gun, Mad Madame 100 ml.

950,00 kr.

Juliette has a gun, Citizen Queen 100 ml.

950,00 kr.

Juliette has a gun, Lady Vengeance 50 ml.

650,00 kr.

Juliette has a gun, Lady vengeance 100 ml.

850,00 kr.

Juliette has a gun, Mmmm...50 ml.

650,00 kr.

Juliette has a gun, Mmmm...100 ml.

850,00 kr.

Juliette has a gun er et internationalt nicheparfumebrand, eksklusivt udviklet til kvinder i 2006. Det er brandet, hvor romantikeren møder rebellen og efterlader dig med selvtillid og lyst til mere. Det er udviklet af den forholdsvis unge parfumør Romano Ricci, som ønsker at kombinere de traditionelle værdier fra  arfumebranchen med et moderne, feministisk twist. Netop brandnavnet Juliette has a gun er et symbol på det paradoks, som mange moderne kvinder befinder sig i: Splittelsen mellem en længsel efter romantik og en trang til selvstændighed. Det er derfor det perfekte brand til den moderne, stærke kvinde, der søger en signaturduft, som kan repræsentere hendes egen nuance af femme fatale. Romano Ricci Parfumøren Siden sin barndom har Romano Ricci været omgivet af  reativitet i form af mode og parfume. Hans oldemor er nemlig ingen anden end den franske modeskaber Nina Ricci, og hans bedstefar er hendes søn Robert Ricci,
som også skabte den kendte Nina Ricci signaturparfume L’Air du Temps. På trods af sin families unikke baggrund, ønskede Romano at bevise sit eget værd. Han har
derfor stået i lære blandt verdens bedste parfumører i fire år og har arbejdet tæt sammen med mester parfumøren Francis Kurkdijan, for i dag at kunne kalde sig en succesfuld, selvlært parfumør. Han ser sit arbejde med dufte som en kunstart og ønsker at skabe parfumer, der giver kvinder mulighed for at påføre sig en ny  orm for elegance i form af nicheparfumer. Han ser parfumen som en kvindes våben - et våben til forførelse eller et simpelt redskab til bluff, samt som emblemer på  til og originalitet.