625,00 kr.
950,00 kr.
250,00 kr.
250,00 kr.
750,00 kr.
950,00 kr.
250,00 kr.
920,00 kr.
1.050,00 kr.
1.050,00 kr.
1.050,00 kr.
250,00 kr.
875,00 kr.
875,00 kr.
250,00 kr.
875,00 kr.
875,00 kr.
750,00 kr.
250,00 kr.
675,00 kr.
875,00 kr.
675,00 kr.
875,00 kr.
195,00 kr.
395,00 kr.
1.050,00 kr.
999,00 kr.
650,00 kr.
850,00 kr.
950,00 kr.
Juliette has a gun er et internationalt nicheparfumebrand, eksklusivt udviklet til kvinder i 2006. Det er brandet, hvor romantikeren møder rebellen og efterlader dig med selvtillid og lyst til mere. Det er udviklet af den forholdsvis unge parfumør Romano Ricci, som ønsker at kombinere de traditionelle værdier fra arfumebranchen med et moderne, feministisk twist. Netop brandnavnet Juliette has a gun er et symbol på det paradoks, som mange moderne kvinder befinder sig i: Splittelsen mellem en længsel efter romantik og en trang til selvstændighed. Det er derfor det perfekte brand til den moderne, stærke kvinde, der søger en signaturduft, som kan repræsentere hendes egen nuance af femme fatale. Romano Ricci Parfumøren Siden sin barndom har Romano Ricci været omgivet af reativitet i form af mode og parfume. Hans oldemor er nemlig ingen anden end den franske modeskaber Nina Ricci, og hans bedstefar er hendes søn Robert Ricci,
som også skabte den kendte Nina Ricci signaturparfume L’Air du Temps. På trods af sin families unikke baggrund, ønskede Romano at bevise sit eget værd. Han har
derfor stået i lære blandt verdens bedste parfumører i fire år og har arbejdet tæt sammen med mester parfumøren Francis Kurkdijan, for i dag at kunne kalde sig en succesfuld, selvlært parfumør. Han ser sit arbejde med dufte som en kunstart og ønsker at skabe parfumer, der giver kvinder mulighed for at påføre sig en ny orm for elegance i form af nicheparfumer. Han ser parfumen som en kvindes våben - et våben til forførelse eller et simpelt redskab til bluff, samt som emblemer på til og originalitet.